פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

03-6828652
משרד הביטחון מס' ספק: 11016121
03-6828652
משלוחים חינם בקנייה מעל 290 שח
5e056329adf963e9d733f93966a8bb9b

נעלי עבודה

הקפידו על נעלי עבודה איכותיות לנוחות מושלמת בעבודה. לפניכם מגוון נעליים לעבודה ממותג בלנסטון ומותגים מובילים נוספים (האנטר, סיגנט, Redback). צפו בדגמים והזמינו און ליין עד אליכם.

נעלי עבודה

  

אנו מציעים נעלי עבודה מומלצות מיצרנים מובילים, אשר יענו על כל הדרוש לכם. בין אם זה התאמה מרבית לאופי עבודתכם, נוחות בשימוש, מראה אלגנטי, עמידה בתקנים ועוד.

 

נעלי עבודה מומלצות

תמצאו אצלנו מבחר נעלי עבודה מקצועיות, אשר מתאימות למטרות מגוונות, אם זה נעלי עבודה לבניין או לנגרות ואפילו עבור חובבי DIY. כולן נעלי עבודה תקניות, אשר תואמות לתקן SB (Safety Base) הבסיסי או לתקן s3 המתקדם. באתר תוכלו לעבור במהירות על תאימות הנעליים לתקנים אלה ועל תכונותיהן ובכך, לבחור במהירות את הנעל המתאימה ביותר לאופי עבודתכם. תוכלו לבחור למשל בתכונות כגון הגנת האצבעות מפני נפילת חפצים כבדים (באמצעות “כיפת ברזל”) או עמידות סוליית הנעל בפני חירור עקב דריכה על מסמרים וחפצים חדים אחרים. זמינות באתר נעלי עבודה נגד מים, נעליים אנטי סטאטיות ועוד.

 

הרוויחו נוחות, בריאות והתייעלות

התכונות המתקדמות שציינו ואפילו “כיפת ברזל” לנעל, לא חייבות לבוא על חשבון הנוחות! נעלי עבודה מודרניות מהיצרנים האיכותיים שאת מוצריהם אנו מוכרים, הן נעלי עבודה קלות משקל.

ניתן לנעול ולחלוץ אותן במהירות, הן “יושבות” על הרגל היטב באופן שמקדם יציבות ואף כוללות סוליה שמונעת החלקה. נוחות זו מגנה על בריאותכם, הופכת את יום העבודה לנעים ופחות מעייף ואף משפרת פרודוקטיביות. תמצאו אצלנו נעלי עבודה אורטופדיות לגברים ונשים, במבחר מידות. כך תוכלו להבטיח התאמה מושלמת לרגל, בין אם זה נעלי עבודה מידות גדולות, קטנות, לגברים או לנשים.

 

לא רק לעבודה

כפי שתראו באתר, שיקולים טכניים ברכישת נעלי עבודה אורטופדיים או אחרים, לא מתנגשים עם מראה אלגנטי. כמו כן, נעליים חזקות אלה לרוב מתאימות גם לשימוש בשטח, עבור טיולים. תודות לכך וגם בזכות עמידותן הגבוהה במיוחד לאורך שנים, זו היא השקעה כספית משתלמת מאוד. במקום לרכוש שוב ושוב נעלי עבודה שמתבלות במהירות (ואף מסכנות אתכם), מוטב לרכוש פעם אחת, מוצר איכותי באמת.

 

הנעליים זמינות לרכישה מאובטחת באתר. מעדיפים חנות נעלי עבודה? נשמח לעמוד לרשותכם, גם בסניף שלנו בפלורנטין.

נעלי עבודה ברזל

מחפשים נעל עבודה, אשר תשלב נוחות עם בטיחות? אנו מציעים בדיוק נעליים כאלה, אשר עומדות בתקנים מיוחדים לנושא הבטיחות.

 

בחרו ברמת ההגנה שמתאימה לכם

באתר זה תמצאו נעליים עם תכונות בטיחות שונות, בהתאם לאופי עבודתכם – לעבודה בסביבות שונות, כולל בשטח, לגברים ולנשים. כאשר חושבים על נעלי עבודה ברזל הוא לא בדיוק החומר הראשון שעולה בדעתנו. עם זאת, ההגנה הבסיסית היא נעלי עבודה עם כיפת מגן מברזל לאצבעות, אשר תשמור עליהן במקרה של נפילת חפצים. זאת, בהתאם לתקן SB (Safety Base), אשר מחייב עמידות בכוח נפילה של 200 ג’אול. תוכלו למצוא אצלנו נעלי עבודה עם כיפת ברזל כזו ממותגים מובילים.  

כמו כן, אנו מציעים נעלי עבודה עם ברזל בתקן S3, אשר כוללות תכונות בטיחות נוספות. למשל עמידות למים או עמידות הסוליה בפני דריכה על חפצים חדים שונים.

הדגמים השונים כוללים בחלקם גם תכונות מיוחדות שאינן בהכרח מחויבות בתקן, כך שתוכלו למצוא את שילוב התכונות המתאים לכם ביותר. בין אם זה עמידות לחום, עמידות בפני חומרים כימיים שונים או בפני החלקה.

 

הוסיפו עמידות, נוחות ומראה אלגנטי

כראוי לנעלי עבודה, מדובר במוצרים עמידים מאוד. דוגמה בולטת לכך, מספקות נעלי עבודה רדבק עם כיפת ברזל – מוצר אוסטרלי איכותי ופופולארי. הדגמים השונים הם גם בעלי מגוון תכונות חשובות, בהקשר של נוחות בשימוש ממושך. בנוסף וכפי שתראו בתמונות, כל הנעליים נראות טוב.

נעלי עבודה S3

  

הגנו על רגליכם באופן המרבי תוך כדי עבודה, עם נעלי בטיחות בתקן S3.

 

בבחירת נעלי עבודה תקן s3 הוא התקן המחמיר יותר, ביחס לתקן הנפוץ השני SB (Safety Base).

ראשית, נעלי עבודה s3 כוללות את ההגנה הבסיסית שמספקות נעלי SB – כיפה קשיחה להגנת האצבעות, עם עמידות בפני מכה של 200 ג’אול (joules). שנית, הן חייבות לכלול תכונות מתקדמות יותר. בין השאר, נעליים אלה עמידות בפני חורים בסוליה עקב דריכה על חפצים חדים, כולל מסמרים. הן גם עמידות בפני חדירת מים ואנטי סטאטיות. מגוון תכונות ההגנה, הופך נעליים אלה למתאימות לסביבות עבודה רבות ומגוונות.

 

אנו מציעים נעלי בטיחות של מותגים איכותיים, אם זה בלנסטון, נעלי עבודה רדבק sb ונוספים.

הכול עם הזמנה קלה אונליין ומשלוח עד אליכם.

 

אגב, תכונות הבטיחות של הנעל לא באות על חשבון המראה. נעלי בטיחות מתקדמות אלה, נראות כנעלי עבודה רגילות ונאות. כך גם לגבי היבט הנוחות – תוכלו למצוא אצלנו בין השאר נעלי עבודה s3 אורטופדיות וגם נעלי עבודה s3 קלות במיוחד.

 

נעלי עבודה נוחות

  

האם נעלי עבודה איכותיות יכולות להיות גם נוחות? אם אתם רוכשים נעליים כאלה לראשונה או מחפשים נעל יותר מתקדמת ומטרידה אתכם שאלת הנוחות, דעו שהתשובה היא חד משמעית: כן! נעלי עבודה יכולות ולמעשה חייבות, להיות נוחות בהחלט! מדוע? מאחר שאם אתם עובדים איתן שעות רבות ביום, חוסר הנוחות עלול לפגוע בבריאות ובפרודוקטיביות. 

 

נעלי עבודה נוחות במיוחד

כיום אין צורך ואין סיבה להתפשר בנושא זה. תודות להתקדמות הטכנולוגית הרבה שרואים בחומרים ובתהליכי ייצור, זמינות לא מעט נעלי עבודה נוחות במיוחד ובמחיר סביר בהחלט. אנו מציעים נעלי עבודה נוחות שהן נעלי בטיחות תקניות, ברמות שונות של תכונות בטיחות מיוחדות ובמגוון רחב.

מבחינת נוחות, תמצאו אצלנו בין השאר נעילה וחליצה מהירות, נוחות נעילה מרבית תודות לבטנה מרופדת, אחיזה מעולה של הקרסול (בעזרת גפה מעור מלא איכותי וחיזוק טרמופלסטי), בלימת זעזועים באמצעות סוליית ג’ל ייחודית וסוליה מונעת החלקה.

נעלי עבודה גברים

 

אנו מציעים נעלי עבודה לגברים, עם מגוון רחב של תכונות להגנה, נוחות והתאמה מרבית לסביבת העבודה. כולן נעלי עבודה מומלצות לגברים, מיצרנים מובילים.

 

נעלי עבודה מומלצות לגברים

 

קנו מוצרי איכות חזקים – תואמי תקני SB ו-S3, כך שתוכלו לבחור בשילוב התכונות שמתאים לכם ביותר. למשל כיפת הגנה לאצבעות, הגנה לסוליה מחפצים חדים, דחיית מים או נעליים אנטי סטאטיות.

 

אל תתפשרו על הנוחות – לעבודה ממושכת בעמידה, למניעת החלקה בסביבה רטובה ועוד. קבלו מחירים נוחים – מעוניינים לצמצם הוצאות בעסק על רכישת נעליים? שימו לב לאפשרות רכישת נעלי עבודה לגברים במבצע.

תוצאות: 41
בחרת לסנן לפי: נעלי עבודה
נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי:
נעלי בלנסטון 910 עם כיפת ברזל Blundstone S3
910

נעלי בלנסטון 910 עם כיפת ברזל Blundstone S3

נעלי בלנסטון לנשים 910 עם כיפת ברזל Blundstone S3
910

נעלי בלנסטון לנשים 910 עם כיפת ברזל Blundstone S3